Продавець АВТОСКЛАД розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
116 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заявки клиентов так как у нас выходной. Ваш заказ будет обработан в ближайший рабочий день.

+380 (68) 159-09-09
Відділ продажів
+380 (99) 159-09-09
Відділ продажів

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова ПоштаДоставка "Нова Пошта" Переважна більшість замовлень відправляється у день оформлення замовлення до 15:00. Замовлення, підтверджені після 15:00 чи у вихідні та святкові дні - будуть надіслані на наступний робочий день. Термін доставки для більшості замовлень становить 1 робочий день, у деяких випадках цей рядок може скласти 2-3 дні.
  • СамовивізСамовивіз товар можна забрати за адресою м. Дніпро, вул. Янгеля, 38 Графік роботи з 8:00 до 18:00, понеділок-п'ятниця. Важливо! Самовивіз товару з нашого складу доступний після підтвердження наявності товару на нашому складі на момент оформлення замовлення.

Способи оплати

  • Пром-оплатаПром-оплата — це безпечна оплата замовлень, коли гроші за замовлення резервуються на транзитному рахунку в банку, поки Ви не заберете посилку з відділення пошти і тільки після цього вони зараховуються продавцю.
  • Оплата за реквізитамиФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЮДІН ДЕНИС ЛЕОНІДОВИЧ IBAN UA733052990000026009050345173 в АТ КБ "ПРИВАТБАНК" ІПН 3488013116
  • ПісляплатаПісляплатою "Нова пошта" при отриманні (послуга коштуватиме 22 грн. + 2% від суми замовлення. Кошти оплачуються у відділенні Нової Пошти або кур'єру.

Гарантія:

Гарантія на товар
1. Гарантійні зобов'язання не поширюються на витратні запасні частини і матеріали (масла, фільтри, технічні рідини, автокосметика, лампи, свічки, електронні блоки, запобіжники і т.п.). Даний вид товару перевіряється на його цілісність і працездатність в момент отримання. На електричні Товари- гарантія не поширюється і обмежується фактом працездатності на момент монтажу.

 

2. Товар, який має візуальні дефекти (обумовлені процесом виробництва або зберігання) може бути замінений на аналогічний, або відшкодована його повна вартість.

3. Якщо інший вид товару підлягає поверненню через його дефекту, і він уже встановлювався на автомобіль, Вам необхідно оформити претензію, надавши наступні документи:

довідку і висновок сервісної станції про проведення робіт по установці даного товару на транспортний засіб клієнта і його непридатності;

копію замовлення-наряду автосервісу, де проводилася установка товару на транспортний засіб

копію ліцензії даного сервісу на проведення робіт по установці цього виробу та обслуговування даного типу автомобіля; копію сертифіката відповідності на надання послуг, що надаються сервісом;

документ, що підтверджує факт придбання Товару у Продавця.

 Звертаємо Вашу увагу на те, що в претензії Вам може бути відмовлено в разі самостійної установки запчастин.

4. Продавець не несе гарантійних зобов'язань, якщо має місце:

нормальний і природний для певного терміну експлуатації знос деталі; пошкодження деталі в результаті ДТП, неграмотної її установки або недбалої експлуатації, або будь-яке інше механічне пошкодження;

несправність запасних частин паливної системи або системи випуску внаслідок використання класу палива, моторного масла не передбачених виробником автомобіля чи інших технічно несумісних / непередбачених деталей;

ушкодження (особливо деталей підвіски і рульового управління), що виникли через неакуратне водіння на нерівностях дороги або внаслідок істотних дефектів дорожнього покриття;

установка деталі клієнтом самостійно або на СТО не має сертифікату на проведення даного виду робіт.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner